Tolmácsolás, fordítás rendelés menete
  1. Ha szimpatikusnak találja fordítóirodánkat és megtisztel minket megrendelésével, akkor küldjön nekünk egy e-mailt a következő tartalommal:
    - a Megrendelő adatai: cégnév, székhely, összekötő neve, telefonszáma, faxszáma, e-mail címe

    Fordítás esetén:
    - a fordítandó anyag csatolva
    - forrásnyelv – célnyelv
    - a fordítás határideje
    - a felhasználás típusa: belső, külső, nyomdai

    Tolmácsolás esetén:
    - forrásnyelv – célnyelv
    - a tolmácsolás helyszíne
    - a tolmácsolás időtartama
    - szaknyelv
    - a tolmácsolás típusa (Szinkron / konszekutív)
    - a szinkrontolmácsoláshoz rendelkeznek korszerű technikával?

  2. Küldünk Önnek egy kitöltött megrendelő lapot e-mailen vagy faxon, ami az Ön által megadott adatokon túl tartalmazza a következőket is:

    Fordítás esetén:
    - órára pontos fordítási határidőt – ha Ön a megrendelésekor nem adott meg ilyet, akkor a határidőt a lehető legszűkebbre vesszük úgy, hogy még alapáron tudjuk elvégezni a fordítást
    - a kedvezmény mértékét, amire jogosult
    - az esetleges sürgősségi felár mértékét
    - a végső fordítási díjat, ha a forrásdokumentumból pontosan megállapítható a leütésszám   VAGY
    - „Ft/leütés, szóközök nélkül” díjat, amivel számolni fogunk az elkészült szöveg alapján,

     Tolmácsolás esetén:
    - a tolmácsolás pontos és költségtényezőkre bontott árát

  3. Küldje vissza nekünk a megrendelő lapot aláírva, céges pecséttel ellátva faxon, vagy beszkennelt formában e-mailen keresztül.

  4. Az elkészült fordítást a megadott határidőre e-mailen küldjük el. Az átutalásos számlát postázzuk Önnek.
Szakmai hírek, tanulmányok
Érdekesebb munkáink
Minőségbiztosítás
Akciós banner